Glovo, platforma multi-categorie care oferă acces la o varietate mare de produse, anunță extinderea serviciilor oferite prin Glovo Brands Ads, propria soluție de retail media concepută special pentru a oferi departamentelor de marketing diferite tipuri de instrumente de promovare online & offline ce urmăresc creșterea vânzărilor în aplicație, fidelizarea utilizatorilor sau extinderea audienței. Pe lângă soluțiile deja existente, Glovo amplifică serviciile oferind brandurilor posibilitatea de a segmenta și mai adânc audiența și adaugă noi posibilități de afișare a bannerelor în aplicație.
Cu scopul de a susține obiectivele de business ale companiilor partenere, Glovo oferă o gamă extinsă de servicii de promovare online și offline, peste 50 de branduri din industria de FMCG și companii de servicii accesând astfel de instrumente în ultimul an. Potrivit companiei, printre cele mai solicitate servicii se numără bannerele Branded și Shoppable pentru awareness și InStore Boosted search și CartUpsell pentru conversie.
Totodată, printre cele mai accesate servicii de promovare din acest an s-au numărat căutările sponsorizate, bannerele post-order, ideale pentru campaniile de awareness și care înregistrează un CTR peste media pieței, Glovo Connect – soluția dezvoltată de Glovo prin care se pot ținti audiențe custom-made, bannerele afișate în categoria de Qcommerce, instrumentul cu cea mai mare vizibilitate în această categorie, dar și serviciile de sampling. Brandurile din România care au apelat cel mai des la aceste opțiuni activează în FMCG.
„Credem cu tărie – și ne confirmă și rezultatele obținute până acum, că Glovo Ads reușește să ajute brandurile în demersurile de a-și crește notorietatea, prezența în e-commerce și, implicit, business-ul, oferindu-le expunere într-un marketplace care are o bază de utilizatori foarte activi, tineri, cu putere de cumpărare peste medie”, a declarat Ivan Laketa, Head of Brand Ads Romania & Moldova Glovo.
Recent, cu ocazia organizării unei noi ediții a Brands & Media Day, un eveniment special creat pentru a prezenta brandurilor și agențiilor de media partenere oportunitățile de promovare disponibile în platforma Glovo, reprezentanții platformei au anunțat și o serie de noutăți pentru advertiseri, printre care se numără:
– More data: raportare îmbunătățită în sistem self-service și instrumente de măsurare conforme cu standardele industriei
– Noi plasări de bannere cu vizibilitate sporită.
În cadrul evenimentului Brands & Media Day ce a avut loc la sediul companiei din București, au luat parte peste 35 de reprezentanți ai unora dintre cele mai importante branduri din România, agenții de media, precum și parteneri care au prezentat studii de caz ale campaniilor de succes realizate alături de Glovo.
„Un eveniment nu se termină decât atunci când toți oamenii se opresc din a vorbi despre el, iar noi încă vorbim despre Glovo Brands & Media Day. Ne-am bucurat să participăm, să discutăm despre colaborarea cu Glovo pentru ING Back to School și așteptăm cu nerăbdare și alte colaborări în stilul inovativ al Glovo”, a precizat Daria Adriana Mateescu, Account Manager dentsu România.
Echipa dedicată serviciilor de Brand Ads a furnizat atât date specifice la nivel global, cât și pentru piața locală, a prezentat obiectivele și planurile companiei pentru viitor, precum și noile instrumente tehnologice de promovare disponibile pentru branduri.
Articol preluat de pe: ClubITC - Events