Universul Headline & The Fool se extinde: Cosmin „Micutzu” Nedelcu, Dan Frînculescu și Călin Crețu lansează agenția de publicitate creativă Ping Pong

Universul Headline & The Fool se extinde: Cosmin „Micutzu” Nedelcu, Dan Frînculescu și Călin Crețu lansează agenția de publicitate creativă Ping Pong

Într-o piață în care granița dintre divertisment și publicitate devine tot mai difuză, Headline Management și The Fool își lansează oficial propria agenție de creație: Ping Pong – un studio de branded entertainment unde ideile bune se nasc din energie creativă și colaborare reală. Agenția este fondată de trei nume relevante pentru industrie: Cosmin „Micutzu” Nedelcu, Dan Frînculescu și Călin Crețu.

Ping Pong își propune să aducă un suflu nou pe piața de advertising, mizând pe conținut de divertisment integrat inteligent cu brandurile, nu forțat. De la campanii pe TikTok la product placement non-cringe, de la live branded shows până la activări de festival, noua agenție vine cu o echipă mixtă formată din oameni de publicitate „evadați din agenții” și comedianți care înțeleg perfect cum funcționează dinamica publicului tânăr.

O alternativă serioasă la publicitatea clasică

„Ping Pong” vine ca o extensie firească a ecosistemului creat în jurul Headline Management – agenția care reprezintă peste 40 de comedianți și creatori de conținut din România – și The Fool, clubul de stand-up devenit un hub creativ pentru generația nouă. Noua agenție promite să transforme fiecare brief într-un act de entertainment coerent, dar și eficient.

„Branded entertainment este o formă de marketing în care brandurile creează sau sponsorizează conținut de divertisment în care este integrată și publicitate, nu invers”, explică Călin Crețu, Co-Fondator Ping Pong și General Manager Headline.
„Genul acesta de content oferă o valoare reală audienței, care nu se va mai simți lezată de intruzivitatea produselor în formatele lor preferate.”

De ce acum?

Publicul s-a schimbat profund. Oamenii consumă tot mai puțin publicitate tradițională și tot mai mult conținut digital: YouTube, TikTok, podcasturi, show-uri online.

„Brandurile sunt forțate să găsească modalități mai creative de a ajunge la consumatori. Influencerii și creatorii de conținut din România sunt din ce în ce mai sofisticați și au comunități puternice, ceea ce îi face parteneri ideali pentru proiecte de branded entertainment. Oamenii folosesc AdBlock, fac skip sau pur și simplu ignoră reclamele. Aici intervenim noi – cu idei care se integrează natural în conținut și nu mai pot fi sărite”, mai adaugă Călin Crețu.

Setup agil, idei rapide

La Ping Pong, echipa nucleu este formată din Cosmin Nedelcu și Dan Frînculescu, ambii în rol de Creative Directors, dar pentru fiecare campanie se alătură talente relevante – fie din portofoliul Headline Management, fie din afara lui. Se lucrează în stil de studio modular, cu viteză, curaj și focus pe rezultate.

„Nu m-ați întrebat ‘De ce Ping Pong?’, așa că vă răspund pe scurt”, spune Dan Frînculescu.
„Pentru că experiența mi-a demonstrat că doar așa se coc idei bune: printr-un ping pong constant între oamenii din agenție și între agenție și client. Jucăm rapid, servim prompt și preferăm un call de 30 de secunde unui e-mail cu 30 de CC-uri.”

Nu doar content funny, ci strategie completă

Deși mizează pe conținut creativ și umor, Ping Pong oferă servicii complete de comunicare: strategie de brand, naming, branding, packaging, campanii cross-platform și, bineînțeles, integrare de talente.

„Mari branduri internaționale au demonstrat deja eficiența acestui tip de marketing – de la Red Bull cu sporturile extreme, până la Starbucks în Game of Thrones. Pe măsură ce aceste practici devin mai comune, și brandurile românești trebuie să le adopte cu curaj”, concluzionează Călin Crețu.