Superbrands România a desemnat campionii reputației de brand

Superbrands, program derulat în România de către agenția de comunicare strategică BDR Associates, anunță intrarea în etapa finală de pregătire a Volumului 11 al Superbrands România, 2024-2025. Volumul este dedicat acelor branduri eligibile pentru statut de Superbrand pe care coordonatorii programului derulat în piața locală le invită să își prezinte povestea de succes, devenită model reputational, prin cultura și practica de branding.

Volumele Superbrands publicate în peste 90 de țări la nivel global celebrează brandurile comerciale și de business care și-au construit o puternică reputație, în raport cu consumatorii și cu partenerii de afaceri, investind în reputație, încredere, calitate și diferențiere în piață.

În cadrul ediției 2020-205, selecția brandurilor a fost realizată cu sprijinul Consiliului Onorific al Superbrands, format din 30 de prestigiosi lideri în business din diverse industrii, specialiști în marketing și branding, precum și al Ipsos, institutul de cercetare partener oficial al programului Superbrands pentru România, asigurându-se astfel obiectivitatea procesului de evaluare a excelenței în branding, la nivel de produse și servicii precum și la nivel corporativ.

„Longevitatea programului Superbrands în România, aflat sub egida organizației globale, este dovada angajamentului faptic, nu doar declarativ, al operatorilor din sectorul de afaceri, pentru reputația devenită misiune, transformând-o în promisiune îndeplinită, în raport cu consumatorii, sau cu partenerii de afaceri. Suntem, la BDR Associates, martorii unei creșteri fără precedent a valorizării reputației în afaceri, un fenomen în ascensiune, de la un an la altul, și în România. Este foarte încurajatoare și ponderea pe care brandurile românești încep să o câștige în Programul Superbrands, companiile românești echilibrând reputațional oferta celor străine, în raport cu consumatorul român. Podiumul Superbrands pe care, de aprope 20 de ani, BDR îl construiește obiectiv pentru excelența în branding, este ocupat astăzi, de branduri autohtone, la egalitate, calitativ, cu marile branduri globale. Sunt fericită să văd cum pionieratul nostru de acum aproape 20 de ani, și drumul lung și anevoios parcurs de noi, în promovarea reputației în toate segmentele de afaceri a devenit astăzi emblematic și în România,” a declarat Cătălina Rousseau, Președinte & CEO BDR Associates, Country Manager Superbrands România.

Noul Volum Superbrands constituie, ca și cele anterioare, o declarație a excelenței reputaționale construită pe valori fundamentale. Volumul va include câteva dintre brandurile desemnate eligibile pentru statutul de Superbrand, pe baza criteriilor universale: reputație, încredere, calitate, diferențiere pe piață și angajament față de sustenabilitate (criteriul ESG). Lista completă a brandurilor eligibile, atât în secțiunea Consumer, cât și în secțiunea Business, va fi publicată în volumul Superbrands România, ediția 2024-2025, care va fi lansat în 2025.

Un moment de referință al programului va fi Gala de acordare a Trofeelor Superbrands, care va avea loc în primăvara lui 2025. Ca la fiecare ediție, evenimentul va reuni elitele în branding, lideri ai mediul de afaceri, parteneri strategici, o serie de personalități din diverse domenii și din mass media reuniți la sărbătoarea excelenței și succesului în branding.

O manifestare de impact global

Superbrands este un program de mare anvergură, recunoscut la nivel global ca fiind unicul arbitru al performanței în cultura de brand, aducând înalta recunoaștere, la nivel internațional, celor mai puternice branduri din lume. Cele mai recente ediții ale volumelor Superbrands au fost lansate în 2024, în țări precum: Polonia, Grecia, Ungaria, Bosnia, Slovenia, Portugalia, Slovacia, Cehia, Germania, Thailanda, Singapore, Malaezia, UAE, Angola, Indonezia, alte piețe de pe alte continente.

Articol preluat de pe: ClubITC - Events